Wednesday 6 January 2016

Angan- Angan Minah Jenin

Assalamualaikum    blogger-emoticon.blogspot.com

Aku ni sebenarnya kaki novel..  Hang cakap lah nak novel apa, belaka ada kat rumah
aku. Bukan nak belagak cuma nak cakap yang aku ni betuii- betuii kaki novel  

Sekarang ni banyak tv blogger-emoticon.blogspot.com yang tunjuk drama adaptasi novel, kan? Korang pun punya
lah kata "Sweet bak hang naa" "Omg! Cutelah couple ni" tapi kalai baca lebih best..
hang feeling tangkap leleh tau..

Aku suka part diorang gaduh bagai nak rak.. aku ejek kau.. kau ejek aku.. last2 fall in love.
kebanyakkan novel melayu plot dia sama je. Yang membezakan adalah cara penulis menghuraikan
jalan cerita novel tu.. Kadang- kadang nama watak pun main peranan penting.

Kalau kau betul- betul hantu novel, kau dapat bayangkan rupa hero and heroin melalu nama dan perwatakan..
Angan- angan aku, aku nak kahwin paksa. means keluarga aku yang suruh.
aku nak feel gaduh- gaduh dulu then lama- lama berbaik then fall in love and happy ever after..


Aku teringin sangat nak kahwin dengan bos atau anak bos. hah kau! membujang aku sampai tua nanti
sebab bos tak nak hahaha Memang angan- angan minah jenin betul. belajar pun tak habis lagi


No comments: